Promocyjne koszulki sprawdzają się nie tylko jako odzież robocza. Zdobione logo i firmowym claimem stanowią ciekawy pomysł na prezent w konkursach lub jako dodatek do Twoich produktów. Jak to zrobić, by nie tylko przyciągnąć do siebie klientów, ale przede wszystkim zatrzymać ich? Zobacz, jak wykorzystać ubrania reklamowe w roli innej niż odzieży roboczej.
Odzież reklamowa z nadrukiem
Jesteś sponsorem imprezy sportowej? W ramach nagrody m. in. zaprojektuj koszulki z logo firmy. Takie gadżety to pamiątka dla uczestników niezależnie od miejsca, które zajęli. W ten sposób nie tylko podziękujesz im za udział i wyrazisz podziw dla ich hartu ducha, ale również zapadniesz w ich pamięci na długo. Upominkowy t-shirt nosić będą na co dzień, jako przypomnienie świetnie spędzonego czasu, a jednocześnie zareklamują Cię w pozytywny sposób. I już zawsze kojarzyć Cię będą z jednym z fajniejszych dni w swoim życiu.
Firmowe logo na koszulkach – znajdź odpowiedni rodzaj
Organizujesz konkurs dla klientów? Obok innych nagród nie zapomnij o t-shirtach z nadrukiem. Zaprezentuj się od rozrywkowej strony dzięki kolorowym śmiesznym koszulkom w wersji limitowanej. Najbardziej uniwersalnym fasonem jest basic, ale poza nim do wyboru masz również slim lub v-neck. Takie promocje ułatwiają związanie się z klientem. W razie potrzeby to właśnie po Twój produkt lub usługę sięgną w pierwszej kolejności.
Koszulki i bluzy w roli gadżetów promocyjnych
Z ubrań łatwo zrobić akcesoria reklamowe. Wystarczy odpowiednio dobrać kolor odzieży i rozplanować nadruk. Zarówno t-shirty jak i odzież z długim rękawem mają sporo miejsca z przodu i z tyłu na oznakowanie. Twój projekt może mieć wymiary A4 a nawet A3. Wszystko zależy od wyobraźni grafika i tego, co chcesz umieścić na koszulkach z tej szczególnej linii.
Gadżety reklamowe – sprawdź ich skuteczność
O tym, że reklama jest dźwignią biznesu nie ma co Cię przekonywać. Wypróbuj te ścieżki dotarcia do klienta, po które do tej pory nie sięgnąłeś. Pozwól sobie zaistnieć w jak najszerszej świadomości odbiorców. Dzięki koszulkom ocieplasz swój wizerunek w przypadku stałych klientów oraz docierasz do nowych.
Nadruki na odzieży – wybieraj nie tylko t-shirty
Pod nadruki wykorzystasz także koszulki polo, bluzy, a nawet polary. Wszystko zależy od tego, jaki jest Twój budżet i ile sztuk odzieży chcesz zamówić. Dobrym pomysłem na reklamę są także czapki z daszkiem. W kampanii promocyjnej stawiaj na to, co jest najbardziej widoczne. Drugim czynnikiem jest częstotliwość używania konkretnego ubrania. Wiadomo, im częściej noszone, tym lepiej dla reklamy i rozpoznawalności.
Znakowanie odzieży firmowej – która technologia się opłaca?
Z uwagi na dużą liczbę zamawianej odzieży do celów reklamowych najlepszym wyborem metody znakowania jest sitodruk. Zaraz po nim plasuje się flex, pod warunkiem, że Twoja grafika ma tylko jeden kolor. Jeśli jest ich więcej – cena wzrasta. Chcesz stworzyć tylko kilka koszulek w ramach głównych nagród? Jeśli obrazek ma być nieskomplikowany, zdecyduj się na haft komputerowy. W innym przypadku pozostaje Ci DTG.
Odzież promocyjna – jak szybko ją zdobyć?
W Firmowych Ciuchach znajdziesz mnóstwo pomysłów na odzież reklamową z nadrukiem. Do wyboru masz odzież letnią, zimową i przejściową. Oprócz koszulek i bluz sklep oferuje także ubrania wierzchnie – kurtki, kamizelki i polary. Na wszystkich zastosujesz druk reklamowy zgodnie ze swoim planem. I co ważne – w przypadku dużego zamówienia dostajesz automatycznie rabat. Zanim złożysz zamówienie, możesz poprosić o darmową wycenę i dowolnie modyfikować zakup.
/Artykuł sponsorowany/