Strona główna Artykuł sponsorowany Zadbaj o identyfikację wizualną z Designer.pl

Zadbaj o identyfikację wizualną z Designer.pl

0
Dzisiaj, w dobie digitalizacji, gdy zdecydowana większość firm, swoje działania marketingowe opiera na obecności w Internecie, niezbędnym okazuje się spójna identyfikacja wizualna. Projektowanie graficzne to zdecydowanie zajęcie dla profesjonalistów. Tworząc samodzielnie grafiki być może zachowamy swój budżet w kieszeni, jednak efekty często będą dalekie od oczekiwań. Na rynku obecnie znajdziemy liczne rozwiązania, które pozwalają nam na zamawianie profesjonalnych grafik w określonym z góry budżecie. Tak działa między innymi portal designer.pl na którym masz dostęp do tysięcy grafików, gotowych podjąć wyzwanie właśnie dla Twojej marki. Możesz tam skorzystać z tradycyjnej współpracy z określonym grafikiem bądź stworzyć konkurs, w którym to graficy będą starać się o angaż u Ciebie! O tym czym jest designer.pl oraz jak działają konkursy graficzne dostępne na platformie, dowiesz się z poniższego materiału.

Co to jest designer.pl?
To nowoczesny portal, stworzony w 2011 roku przez projektantów dla projektantów. Jest to przestrzeń, dająca możliwość spotkania się w jednym miejscu kreatywnych twórców i szukających grafik klientów. Portal oferuje możliwość darmowego zlecania i współpracy z grafikami na podstawie indywidualnych ustaleń jak również na podstawie konkursu. Obecnie w bazie Designer.pl znajduje się niemal 1500 grafików, gotowych by wesprzeć Cię z Twoimi zleceniami.

Więcej o designer.pl dowiesz się odwiedzając stronę: https://www.designer.pl/

Konkurs na Designer.pl – Jak to działa?
Poza standardowym zleceniem, istnieje możliwość założenia konkursu w systemie, do którego mogą przystąpić wszyscy chętni graficy. Działa to w ten sposób, że zakładasz konkurs, w którym określasz wszystkie parametry przyszłego zlecenia. Graficy nadsyłają prace konkursowe, które przeglądasz w wygodnym panelu Designera. Następnie dokonujesz oceny i komentujesz prace, co pomaga grafikom zrozumieć Twoje oczekiwania i nadsyłanie jeszcze lepszych prac. Następnie po upływie 7 dni wyłaniasz zwycięzcę konkursu. Autor zwycięskiej grafiki przekazuje Ci prawa do niej a firma przesyła wszelkie niezbędne pliki źródłowe.

Co wyróżnia konkurs?
Najważniejsze różnice między konkursem a klasycznym szukaniem grafika polega na tym, że
to Ty określasz, jaki budżet chcesz przeznaczyć na swoje zlecenie. Dostajesz od grafików gotowe projekty graficzne, a nie tylko ofertę, jak ma to miejsce w przypadku tradycyjnych zleceń.

To, co szczególnie interesujące w konkursach Designera to fakt, że w ramach zlecenia możesz ustawić także możliwość przyznania nagrody gwarantowanej. Będzie miało to nie tylko wpływ na poziom motywacji u grafików, ale także podniesie rangę Twojego konkursu. Ta opcja jest również bezpieczna dla Ciebie – jeśli żadna z przesłanych propozycji nie będzie Cię satysfakcjonowała, w każdym momencie możesz wycofać nagrodę i zrezygnować z konkursu.

Możesz również skorzystać z opcji ukrycia konkursu. Dzięki temu nie będzie on wyświetlał się niezalogowanym użytkownikom strony (np. Twojej konkurencji). W takiej sytuacji zlecenia będą widoczne wyłącznie dla zalogowanych grafików.

Więcej o konkursie przeczytasz tutaj: https://www.designer.pl/konkursy-graficzne

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułZapraszają do klasy pływackiej
Następny artykułJaki węgiel na grilla wybrać – drzewny czy kamienny?