Jakie czynniki w szczególności brane są pod uwagę w przypadku pozycjonowania lokalnego? Oprócz standardowych działań z zakresu SEO, czyli doboru słów i fraz kluczowych, w których uwzględniany jest obszar działania naszego biznesu, na przykład fryzjer Polanka Poznań, hydraulik Konin, sklep z butami Warszawa, przedszkole Białystok itd., ważne są również optymalizacja techniczna strony, przygotowanie unikalnych, wartościowych dla użytkownika i zoptymalizowanych pod kątem fraz kluczowych treści oraz link building.
Bardzo duże znaczenie w przypadku pozycjonowania lokalnego mają również:
- Wizytówka Google Moja Firma ‒ prawidłowo zoptymalizowana wizytówka, w której znajdą się informacje na temat lokalizacji firmy, jej usług, godzin pracy, zdjęcia czy też wskazówki dotyczące dojazdu, widoczna będzie z poziomu wyszukiwarki i pomoże nam dotrzeć do grona potencjalnych klientów.
- Wizytówka NAP, czyli Name, Address Phone ‒ takie wizytówki to sposób, by dokładny adres naszej firmy pojawił się w wielu miejscach w sieci.
- Linki zewnętrzne pochodzące z domen powiązanych z obszarem, na którym działamy.
- Dane teleadresowe w kodzie strony, zostaną docenione przez roboty Google’a i sprawią, że strona zajmie wyższe pozycje w wyszukiwarce.
Local SEO – czy warto?
Czy warto inwestować w SEO Lokalne? Oczywiście! Takie działania sprawią, że dotrzemy do osób znajdujących się w pobliżu obszaru, na którym działa nasza firma, a więc do klientów, co do których istnieje największe prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszych usług. Dzięki temu zwiększą się rozpoznawalność i autorytet naszego biznesu oraz nasze zyski.
1st place – oferta pozycjonowanie Wrocław.
Seo lokalne, tak samo jak pozycjonowanie ogólnopolskie, wymaga specjalistycznej wiedzy, a wszystkie działania muszą być przeprowadzone zgodnie z algorytmami Google’a ‒ tylko wtedy nasza strona zajmie miejsce w TOP 10 i utrzyma je. Warto więc zaufać w tej kwestii prawdziwym specjalistom, my polecamy 1st place – agencje SEO z Poznania.
Wymieniona agencja od lat specjalizuje się w pozycjonowaniu lokalnym firm o różnym profilu działania i może pochwalić się rozbudowanym portfolio. Oprócz SEO lokalnego 1st place świadczy takie usługi, jak:
- pozycjonowanie ogólnopolskie
- pozycjonowanie na rynki zagraniczne
- pozycjonowanie sklepów internetowych
- kampanie w mediach społecznościowych
- reklamy Google Ads
- content marketing
- marketing szeptany
Podsumowanie
Lokalne SEO to doskonałe rozwiązanie dla firm, które działają lokalnie, na przykład na terenie konkretnego miasta czy województwa. Wśród ważnych czynników rankingowych w pozycjonowaniu lokalnym wymienić możemy wizytówkę Google Moja Firma, wizytówkę MAP, dane teleadresowe w kodzie strony. Cały proces musi być przeprowadzony w odpowiedni sposób, dlatego warto zdać się na specjalistów.
/Artykuł sponsorowany/