Strona główna Temat dnia Pozycjonowanie lokalne – czym jest? Czy warto zdecydować się na nie?

Pozycjonowanie lokalne – czym jest? Czy warto zdecydować się na nie?

0
Pozycjonowanie lokalne jest coraz bardziej doceniane przez firmy, które, jak już sama nazwa wskazuje, działają lokalnie, na przykład na terenie konkretnego osiedla, miasta czy województwa. Na czym dokładnie polega local SEO i kiedy takie rozwiązanie w szczególności jest zalecane? Poniżej kilka informacji.

Czynniki rankingowe a SEO lokalne
Jakie czynniki w szczególności brane są pod uwagę w przypadku pozycjonowania lokalnego? Oprócz standardowych działań z zakresu SEO, czyli doboru słów i fraz kluczowych, w których uwzględniany jest obszar działania naszego biznesu, na przykład fryzjer Polanka Poznań, hydraulik Konin, sklep z butami Warszawa, przedszkole Białystok itd., ważne są również optymalizacja techniczna strony, przygotowanie unikalnych, wartościowych dla użytkownika i zoptymalizowanych pod kątem fraz kluczowych treści oraz link building.

Bardzo duże znaczenie w przypadku pozycjonowania lokalnego mają również:

  • Wizytówka Google Moja Firma ‒ prawidłowo zoptymalizowana wizytówka, w której znajdą się informacje na temat lokalizacji firmy, jej usług, godzin pracy, zdjęcia czy też wskazówki dotyczące dojazdu, widoczna będzie z poziomu wyszukiwarki i pomoże nam dotrzeć do grona potencjalnych klientów.
  • Wizytówka NAP, czyli Name, Address Phone ‒ takie wizytówki to sposób, by dokładny adres naszej firmy pojawił się w wielu miejscach w sieci.
  • Linki zewnętrzne pochodzące z domen powiązanych z obszarem, na którym działamy.
  • Dane teleadresowe w kodzie strony, zostaną docenione przez roboty Google’a i sprawią, że strona zajmie wyższe pozycje w wyszukiwarce.

Local SEO – czy warto?
Czy warto inwestować w SEO Lokalne? Oczywiście! Takie działania sprawią, że dotrzemy do osób znajdujących się w pobliżu obszaru, na którym działa nasza firma, a więc do klientów, co do których istnieje największe prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszych usług. Dzięki temu zwiększą się rozpoznawalność i autorytet naszego biznesu oraz nasze zyski.
1st place – oferta pozycjonowanie Wrocław.

Seo lokalne, tak samo jak pozycjonowanie ogólnopolskie, wymaga specjalistycznej wiedzy, a wszystkie działania muszą być przeprowadzone zgodnie z algorytmami Google’a ‒ tylko wtedy nasza strona zajmie miejsce w TOP 10 i utrzyma je. Warto więc zaufać w tej kwestii prawdziwym specjalistom, my polecamy 1st place – agencje SEO z Poznania.

Wymieniona agencja od lat specjalizuje się w pozycjonowaniu lokalnym firm o różnym profilu działania i może pochwalić się rozbudowanym portfolio. Oprócz SEO lokalnego 1st place świadczy takie usługi, jak:

  • pozycjonowanie ogólnopolskie
  • pozycjonowanie na rynki zagraniczne
  • pozycjonowanie sklepów internetowych
  • kampanie w mediach społecznościowych
  • reklamy Google Ads
  • content marketing
  • marketing szeptany

Podsumowanie
Lokalne SEO to doskonałe rozwiązanie dla firm, które działają lokalnie, na przykład na terenie konkretnego miasta czy województwa. Wśród ważnych czynników rankingowych w pozycjonowaniu lokalnym wymienić możemy wizytówkę Google Moja Firma, wizytówkę MAP, dane teleadresowe w kodzie strony. Cały proces musi być przeprowadzony w odpowiedni sposób, dlatego warto zdać się na specjalistów.

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułOkiem prawnika: Kary za naruszenie „narodowej kwarantanny”
Następny artykułNowy biskup świdnicki niebawem oficjalnie obejmie urząd i zastąpi Ignacego Deca