Jeśli nie musicie Państwo pilnie załatwić spraw w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Świdnicy, to prosimy o przełożenie wizyty na późniejszy termin – informują służby starosty świdnickiego.
Część spraw można załatwić pozostawiając dokumenty w Biurze Obsługi Klienta na I piętrze. Dotyczy to w szczególności: zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu, wyrejestrowaniu pojazdu z powodu demontażu.
Sprawy te można również załatwić korzystając ze skrzynki podawczej urzędu E-URZĄD lub z platformy E-PUAP (warunkiem jest posiadanie podpisu elektronicznego: certyfikowanego lub profilu zaufanego, pz.gov.pl). Profil zaufany można potwierdzić także przez bankowość elektroniczną. Urzędnicy zachęcają także do zapoznania się z katalogiem spraw, które można załatwić drogą elektroniczną – szczegóły na stronie www.gov.pl.
Informacja Wydziału Komunikacji pod numerami telefonów:
- 74 85 00 431 lub e-mail: [email protected]
- 74 85 00 446
- 74 85 00 436
- 74 85 00 437
/Starostwo Powiatowe w Świdnicy, opr. mn/