Opakowania i pudełka – tylko i aż tyle, bo w branży e-commerce opakowania produktowe oraz paczki, to wizytówka każdej firmy. Zadbaj o jakość i design swoich pudełek, aby zachęcić klientów do zakupów, a także zatrzymać ich na dłużej. Podpowiadam jakie opakowania i pudełka sprawdzą się w branży e-commerce oraz na co zwrócić uwagę przy ich wyborze.
Opakowania i pudełka w e-commerce – zadbaj o bezpieczeństwo produktów!
Prawidłowo zapakowany towar to gwarancja zadowolonych klientów. Nikt nie lubi przecież płacić za uszkodzone zamówienie. A paczka wysłana ze sklepu internetowego często przemierza wiele kilometrów, nim trafi do nowego właściciela. I takiej paczce nie może być straszny mróz ani pełna paka samochodu dostawcy. Pudełko do transportu bowiem, wbrew pozorom, pełni istotną funkcję marketingową. Jakim Cię widzą, takim Cię malują. Pudełko z dobrym zamknięciem wielokrotnego użytku z pewnością zapadnie w pamięć. Takim sposobem, zadowolony klient wystawi Ci korzystną opinię w sieci, a być może nawet skorzysta z Twoich usług w trakcie kolejnych internetowych zakupów! Pamiętaj też, aby dobrze dostosować grubość tektury i czytelnie zaadresować pudełko, które wysyłasz tak, aby trafiło we właściwe ręce.
Lubisz kreatywne pomysły na opakowania? Odwiedź packaging-design.net.
Opakowania i pudełka w branży e-commerce – zadbaj o design!
Pudełko, w którym dostarczane jest opakowanie z Twojego sklepu internetowego, powinno krzyczeć: “Zapraszamy ponownie!”. Świetnie, jeśli na pudełku znajduje się logo firmy, a produkty wytwarzane przez Ciebie mają charakterystyczne dla Twojej marki opakowania. W ten sposób z pewnością wyróżnisz się na tyle innych z branży e-commerce, zwłaszcza jeśli grafika na opakowaniu będzie atrakcyjna i zapadająca w pamięć! Warto też zapełnić pudełko nie tylko wypełniaczami pełniącymi funkcję zabezpieczającą, ale także wizualną. Kolorowy papier, różnobarwne “chrupki” czy konfetti z pewnością nada nowego wymiaru zakupom w Twoim sklepie. Rozpakowywanie takiego pudełka, to przecież trochę tak jakby rozpakowywać prezent, a prezenty uwielbia każdy – nawet jeśli zapłacił za nie chwile wcześniej. Zarówno w kwestii pudełek, jak i opakowań warto zainwestować w takie o kroju fasonowym, które będą elegancko się prezentować i łatwo otwierać.
Opakowania i pudełka w branży e-commerce – zadbaj o ekologię!
W dobie walki o zdrowie środowiska wszystko co eko, zyskuje na sile. Zainwestuj w opakowania z biodegradowalnego tworzywa, a klienci z pewnością to docenią. Zwłaszcza jeśli tego wymaga działka e-commerce, którą się zajmujesz. Prowadzisz sklep z naturalnymi kosmetykami albo szczycisz się ich nieszkodliwą dla środowiska produkcją? A może prowadzisz sprzedaż zdrowej żywności? Wyjdź naprzeciw swoim dbającym o planetę klientom i zadbaj o tworzywo, w które pakujesz produkty. Ważne, żeby w jak największym stopniu zrezygnować z plastiku. Może zamiast folii, szary papier? Plastikową taśmę spróbuj zastąpić papierową, a do pakowania produktów wykorzystaj rafię. Tylko tyle i aż tyle!
Więcej o opakowaniach i pudełkach przeczytasz na https://packhelp.es.
/Artykuł sponsorowany/