Strona główna Wydarzenia Świdnica Świdnica Panguje

Świdnica Panguje

0

Rozmowa z Włodzimierzem Wysockim, Dyrektorem generalnym Pango Polska Sp. z o.o.

 

Od kilku dni osoby parkujące w świdnickiej Strefie Płatnego Parkowania mogą płacić przy pomocy systemu Pango. Jak na tym skorzystają?

Włodzimierz Wysocki: Zaoszczędzą czas i pieniądze! Pango to bezpieczny i wygodny sposób płacenia za parkowanie przy pomocy telefonu komórkowego. Nie ma potrzeby szukania parkomatu i drobnych na bilet parkingowy. Płaci się, za faktyczny czas parkowania. Wystarczy zarejestrować się w systemie i już można „pangować”.

Czyli pierwszy krok to rejestracja. Jak to zrobić?

Włodzimierz Wysocki: Można w internecie, na naszej stronie www.pango.pl. Wystarczy kliknąć w przycisk „Zarejestruj się!” i wypełnić formularz. Można też zadzwonić do naszego biura obsługi klienta pod numer 222-700-100. Potem trzeba zasilić swoje indywidualne konto przedpłatowe, z którego będą pobierany opłaty. Robimy to za pomocą przelewu bankowego. Osoby korzystające z bankowości elektronicznej mogą przelać pieniądze także za pośrednictwem naszej strony internetowej, te które posługują się tradycyjnym przelewem mogą z niej pobrać wzór potrzebnego druku. Trzeba na nim tylko dopisać kwotę doładowania i numer telefonu komórkowego, podany podczas rejestracji. Pomocą w rejestracji i wszelkimi informacjami służą też nasi konsultanci w Galerii Świdnickiej i Tesco.

Jak to działa? Normalnie rozglądamy się za parkomatem, szukamy drobnych, a potem z biletem parkingowym wracamy do samochodu. Trwało to tyle, że za wycieraczką mógł być już mandat. Jak to wygląda w przypadku Pango?

Włodzimierz Wysocki: Jedną z zalet Pango jest to, że można uruchomić naliczanie czasu parkowania nawet przed opuszczeniem samochodu i to na kilka sposobów. Przy pomocy aplikacji na smartfony, w której jednym kliknięciem zaczynamy parkowanie, albo dzwoniąc pod numer 222-700-100. System poprosi o potwierdzenie, że parkujemy w Świdnicy, a następnie o wybranie koloru strefy. W taki sam sposób kończymy parkowanie. Trzeci sposób to wysłanie SMSa pod numer 4321. W treści należy napisać „Pango start Świdnica strefa [tu wpisać: niebieska lub żółta]”.

Czy teraz będziemy płacić więcej za parkowanie w strefie?

Włodzimierz Wysocki: Z Pango zapłacimy zgodnie z dotychczasowymi stawkami ustalonymi przez Radę Miasta. Najczęściej mniej niż dotychczas, bo tylko za dokładny czas parkowania, co do sekundy.

A skąd kontrolerzy będą wiedzieli, że ktoś parkuje z Pango, jak za szybą nie będzie biletu?

Włodzimierz Wysocki: Użytkownicy otrzymają naklejki Pango do przyklejenia na przedniej szybie. Można też włożyć zamiast biletu, kartkę z czytelnym napisem „Pango”. Kontrolerzy będą dzięki temu wiedzieli, że muszą sprawdzić czy parkujemy z Pango.

Mówi się, że osoby w starszym wieku unikają nowoczesnych technologii. Czy mobilne parkowanie to coś wyłącznie dla młodych?

Włodzimierz Wysocki: Korzystanie z Pango jest tak proste i wygodne, że bez problemu poradzi sobie z tym każdy. W przypadku pytań zawsze można skontaktować się z naszymi konsultantami pod numerem 222-700-100. Nie traćmy więc czasu i pieniędzy, parkujmy z Pango!

więcej szczegółów na www.pango.pl

tekst sponsorowany

Poprzedni artykułKolejne potrącenie
Następny artykułOstrzegają przed zimą