Dwie godziny minęły, nim pani Ludmiła ze Świdnicy zorientowała się, że nie ma torebki z całą zawartością – kluczami, dokumentami, portfelem, telefonem komórkowym. Ulga przyszła błyskawicznie. Okazało się, że zguba odnalazła się w taksówce korporacji 19190, a taksówkarz z auta o numerze bocznym 77 natychmiast przywiózł ją do klientki.
– To z pozoru zwyczajny, uczciwy gest, ale gdy wciąż słyszymy o kradzieżach i oszustwach, postawa pana taksówkarza jest dla nas wszystkich bardzo miłym zaskoczeniem – mówi Czytelnik, u którego gościła roztargniona pani Ludmiła. – Spotkanie w naszym domu było bardzo udane i nasi goście nie spostrzegli długo, że brakuje torebki. Okazało się, że przez dwie godziny taksówkarz próbował oddać zgubę, ale nikogo nie mógł zastać pod telefonem, z którego wzywano taksi. Gdy tylko udało się nawiązać kontakt, przyjechał i nawet nie chciał słuchać podziękowań, zapewniając, że to jego obowiązek. My jednak wszyscy dziękujemy!
red.


![Nowy elektryk „nie odpalił” i wrócił do bazy na holu [FOTO]](https://swidnica24.pl/wp-content/uploads/2025/11/zapsuty-elektryk-MPK-Swidnica-1-238x178.jpg)



![Kolejna kradzież w drogerii. Rozpoznajesz osoby ze zdjęć? [FOTO]](https://swidnica24.pl/wp-content/uploads/2025/10/page-14-100x75.jpg)


![Recital znakomitej czeskiej pianistki zainauguruje tegoroczne Dni Muzyki Kameralnej w Świdnicy [KONKURS]](https://swidnica24.pl/wp-content/uploads/2025/10/page_-inauguracja-Dni-Muzyki-Kamerlanej-Swidnica-2025-100x75.jpg)
![Kabaret Paranienormalni z nowym programem „Ostre Cięcie” w Świdnicy [KONKURS]](https://swidnica24.pl/wp-content/uploads/2025/10/kabaret-SWIDNICA-2025-100x75.jpg)