Przed startem dolnośląskiego klasyka

    0

    Kultowe odcinki Kotliny Kłodzkiej będą areną zmagań podczas 21. Rajdu Dolnośląskiego (2-4.09), piątej odsłony Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2011. Trasy, zlokalizowane w rejonie Kłodzka, Polanicy Zdrój i Bystrzycy Kłodzkiej to rajdowe klasyki, a prób, takich jak Spalona czy Międzylesie, nie trzeba nikomu przedstawiać. Łącznie w trakcie 21. Rajdu Dolnośląskiego zawodnicy pokonają 13 odcinków, a zmagania rozpocznie piątkowy superoes w Kłodzku. W sobotę i niedzielę załogi czeka po 6 dobrze znanych z poprzednich lat, kultowych prób. Nie zabraknie jednak kilku zmian, między innymi pojawi się nowy oes, Gorzanów BGK.

    Zawodnicy LOTOS – Subaru Poland Rally Team, Wojtek Chuchała i Kamil Heller, przystąpią do 21. Rajdu Dolnośląskiego mocno zmotywowani po sukcesie w poprzedniej rundzie RSMP, 20. Rajdzie Rzeszowskim. Popularny Siemanko wraz ze swoim pilotem czują jednak respekt przed wymagającymi trasami Kotliny Kłodzkiej. Załoga L-SPRT zakłada ostrożną jazdę po kolejne cenne punkty w klasyfikacji generalnej oraz grupie N, w której Wojtek Chuchała objął prowadzenie po czterech rozegranych do tej pory rundach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

    Trudno o bardziej klasyczne trasy, na których prawie non stop trzeba iść pełną klepą. Nie brakuje na nich jednak technicznych fragmentów. Mamy nadzieję, że tegoroczna konfiguracja odcinków będzie równie ciekawa i nie możemy się już doczekać startu. Liczymy, że na Dolnym Śląsku uda nam się zadedykować naszym Partnerom: Subaru Import Polska, LOTOS Oil z marką olejów LOTOS Quazar, LOTOS Paliwa z marką paliw LOTOS Dynamic, Keratronik, Raiffeisen Leasing, Mega Service Recycling, Prosperplast, Sony VAIO, SJS oraz Onet.pl, równie dobry wynik jak w Rzeszowie – mówił Wojtek Chuchała.

    – Rajd Dolnośląski to moje ulubione zawody w całym sezonie RSMP. Bardzo się cieszę, że niebawem wraz z całym zespołem LOTOS – Subaru Poland Rally Team powalczymy na trasach Kotliny Kłodzkiej. Odcinki Rajdu Dolnośląskiego są znane z ubiegłych lat, ale trzeba pamiętać, że są bardzo szybkie i wymagające, więc mogą czymś zaskoczyć. Razem z Wojtkiem cały czas pracujemy nad opisem, a w miniony weekend odwiedziliśmy Rajd Barum, podczas którego śledziliśmy zmagania czołówki w tej asfaltowej rundzie IRC – dodał Kamil Heller.

    Poprzedni artykułNowy rozkład MPK
    Następny artykułTyle zajęć na emeryturze