Strona główna Bez kategorii Debata prezydencka na żywo w internecie

Debata prezydencka na żywo w internecie

126

Do pierwszego w tej kampanii bezpośredniego starcia na argumenty pomiędzy kandydatami na prezydenta Świdnicy – Beatą Moskal-Słaniewską i Wojciechem Murdzkiem dojdzie w środę wieczorem, 26 listopada w hotelu Piast Roman. Przebieg debaty będzie można śledzić na żywo w internecie.

1

Debata rozpocznie się o godzinie 20.00 i potrwa około półtorej godziny. W tym czasie kandydaci zaprezentują swoje programy oraz będą odpowiadali na pytania przedsiębiorców, dziennikarzy i przedstawicieli sztabów wyborczych. Na widowni zasiądzie około 50 zaproszonych osób – przedsiębiorcy, przedstawiciele sztabów wyborczych, dziennikarze. Wszyscy zainteresowani będą mogli jednak śledzić debatę na żywo w internecie pod adresem http://kamery.dolnet.pl/30-hotel-piast/ (początek transmisji – 19.45), a także na portalach internetowych współorganizatorów. Także Czytelnicy mogą mieć udział w debacie. Na pytania do kandydatów czekamy tylko do środy, 26 listopada do godziny 8.00 pod adresami: [email protected] , [email protected] oraz [email protected] w temacie prosimy wpisać „Debata”.

Moderatorem rozmowy kandydatów na prezydenta Świdnicy będzie Marian Sworobowicz przy wsparciu Edwarda Szywały i Sebastiana Owczarskiego (Stowarzyszenie Przedsiębiorców i Kupców Świdnickich)

Organizator debaty

Stowarzyszenie Przedsiębiorców i Kupców Świdnickich

Współorganizatorzy debaty

Swidnica24.pl, wiadomosci.swidnickie.pl (ws-24.pl), Wiadomości Świdnickie, Region Fakty, Hotel Piast Roman

Partnerzy

Weber Group

To agencja reklamowa oferująca studio graficzne, drukarnię internetową i firmę kolporterską działająca na terenie Świdnicy. W tym roku wprowadziła innowacyjne rozwiązania z zakresu obsługi wizualnej – w ofercie pojawiły się usługi rentalowe monitorów bezszwowych (videowall) oraz telebimu mobilnego 17m2 (jednego z kilku w Polsce). Weber Group realizuje eventy na terenie całego kraju (koncerty, wydarzenia kulturalne, kino plenerowe, wiece wyborcze) oraz pomaga zaprezentować się firmom za granicą (targi, promocja nowych produktów)

Limonka.net.pl

To marka DOLNET GROUP Sp. z o.o. oferująca dla klientów dostęp do szerokopasmowego Internetu. Świadczy usługi najwyższej jakości z wykorzystaniem technologii światłowodowych .Limonka to także kablówka 3 Generacji – w pełni cyfrowa, interaktywna telewizja kablowa HD. Oferta obejmuje również tanie połączenia głosowe. Technologia cyfrowa pozwala obniżyć koszty połączeń telefonicznych nawet kilkukrotnie w porównaniu do telefonii stacjonarnej. Aktualna oferta na: www.limonka.net.pl

Mariusz Ordyniec, Grzegorz Godula

Poprzedni artykułMiniaturowe cuda spod ręki świdniczanki
Następny artykułW ONZ o prawach dziecka